dödstrött

haft en skön helg, helt ouppbokad. kände mig seg förra veckan så var skönt med en tom helg. Men höll mig sysselsatt ändå. Skönt att man har bror här.
ifredags var vi å bada på holliday å tjikade på bastubaren dom har där sedan var vi hem till dom å rille bjöd på mat :D

lördagen åkte vi slalom och på kvällen var jag å rille och åt pizza å såg mellodifestuvalen.

söndagen var vi ocskå ut i baken å sen var tanken afterski på timmerstugan men grabbarna kom inte in. sen hänkade jag med ut, vilket var riktigt trevligt men sjukt trött igår. när jag kom hem åt jag korvmacka å slockna. så sov från 6 till halv 9 då mamma ringde. ducha la mig i sängen å sov till 6 imorshe. haha å känner mig fortfarnade trött. Men tror jag håller på att bli förkyld eller nått.

nu håller min rast på att ta slut så hörs sen.

har fått veta att jag har tre månaders uppsägningstid nu ocskå. och beslutsångesten är här!

Kommentarer
Madde säger:

KOM HEM!!!

2013-03-12 | 21:21:36
Sara säger:

Både Åre och Sundsvall finns ju kvar, så gör det som lockar mest! :-)
Kram!

2013-03-13 | 15:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback