Fredag

God morgon
Hann inte med å skriva igår kväll. Vi hade möte på jobbet igår kväll och efter det vart jag bjuden på mat av David. Riktigt trevligt! Men känns i ögonen nu att man la sig vid två men det är Grays på tn så det väger upp allt.

Tänkte ta å gå till jobbet snart också, ska bli skönt att få lite luft, Vi ska skriva verksamhets planen idag!!! Fast känns ganska skönt också att ha sånt här så tidigt så man få vara med å höra hur alla tycker och tänker :) jag vet dock inte hur det är med mat nu när jag tänker efter men det löser sig nog. Måste ta fixa lite telefon nummer så jag kan höra med folket när jag får mina funderingar.

Ha en bra dag :-D
Fredags mys!!!



Kommentarer
Maria säger:

Härligt att du har börjat skriva igen så vi kan hålla koll på dig. :-)

2013-01-11 | 19:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback