Måndag igen

Japp då var det måndag igen och ännu en mil avklarad. Plus lite bowling ;)

Har varit hemma i helgen å haft det underbart! Fredagen tillbringade jag ned fl och Lena vet inte när vi var alla samlade senast! Kult vare i alla fall och GOTT!

Lördagen färgade jag håret och var på himlabadet för första gången. Vi hade släcktträff 40 pers var vi å bada riktigt skoj och sedan mat på bite line :) efter det hakade jag på mina vänner å gick ut, var på stats å dansade för fullt. Länge sedan vi hade så skoj där ;)

Söndag var jag å heja på bror som tävla såg döds jobbigt ut! Å det värkande det ha varit också

Lyckad hälj helt änkelt och ändå var det många jag inte hann träffa tyvärr!!! Men det kommer ju fler gånger 😀


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback