Kalas dags :D

Är det nått jag gillar så är det kalas ;D

Idag har jag även hittat laddarn till kameran så kommer även med lite bilder
den är dock rätt så dålig men bättre än inget ialla fall.

Idag var det i alla fall min svägerska Sara som fyllde år :)



  







   





___________________________________________________________________________

I lärdags bjöd jag hit farmor å farfar på fika, eller bjöd å bjöd!
Jag sa till dem att komma å fika och hon tog med nybakade bullar å rulltårta :)
hon är för gullig, sen skurade hon mitt förråd och städa på min balkong (som jag använt som extra förråd.)

Efter det var jag ju förrsåtss tvyngen att åka på ikea å shoppa ;-)



slänger med två bilder till bara för att jag kan!

 

 Det var allt för idag /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback