22 år

idag känner jag faktiskt att jag blivit lite större ;)

har bakat en blåbärsrulle helt på egen hand,
fyllt den med egenplockade blåbär och lagt den på min egna bricka :D
vet dock inte än hur den smakar , men är säkert SKIT  god.

har just bakat chokladbollar också, men resten av alla godsaker har mamma, lina och farmor bakat
stor tack :D

nu sitter jag och väntar på att mormor å morfar, mamma å lina och farmor å farfar ska komma
och fika med mig :)

senare tillkommer resten av familjen för att bli bortskämd med mat ;)

vid 7 är sen resten välkommna på fika :)



____________________________________________________________

ihelgen var jag elin och cissi på utflyckt till östersunds krog :P

skönt med semester så här spontant ibland. var på ett fik som hette svensson,
super mysigt och grymma mackor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback