ska lägga mig för att invänta fredags mys på dagis :D

helgen är som bäst när man får avsluta veckan med fredags mys på jobbet :)

de som känns mindre roligt är att jag måste fara till
toli och plugga direkt när jag slutat :/
men de blir säkert mysigt det med, fredags surr med klasskamrater!

nästa vecka ska jag till härnösand, sen väntar tre praktikveckor (vallen)
sen är jag tillbaka igen för att jävlas med mina små busar :P

i helgen ska jag göra det som faller mig in, underbart!
och på söndag ska jag känna för att fara till mormor å morfar med lina
var så länge sen jag var där, ILLA!

kom just hem från farmor å farfar, var där å såg på idol och fikade
alltid lika trevligt. sedan när jag skulle hem vart jag på tvinngad värdens största reflexväst 
och en kepps så att jag inte skulle frysa ;) hon är så rolig min farmor :D

men nu kom resten av familjen hem så ska gå ner å kvällssurra lite innan sängen kallar 

go natt
 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback