datorer!!!

Skulle gärna slänga datorn i väggen just nu
Hatar när de krånglar och jag inte kan!



Internet har slutat fungerat på min dator igen,,
Samma kväll som de vart fixat å jag hämtade den hos robert, la det av!

Och nu sitter jag å ska söka studiebidrag (har inte gjort de än)
Å så funkar de inte, får inte till det med e legitimationen!!!

Bläääääääääääää....



Igår var det måndag, första och sista dagen i härnösand för denna gång. :D
finns inget skäl att fara dit nå mer denna vecka, slöseri med tid att vara där bara för att sitta av tiden,
 tycker synd om dem som har åkt långt för att komma.

Så resten av veckan ska vi träffas här hemma :)
I morse var vi hos Toli och åt frukost, perfekt. bara att kliva upp å fara. 

 
nä nu ska jag sätta mig tillrätta och invänta idol,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback