rapport! vetenskaplig?

Läroplanen: nyttigt eller ett ont måste

En studie om föräldrars och pedagogers tankar kring läroplanen för förskolan


Sitter å skriver nu på min å dianas raport,
kommer bli glatt överaskad om den lyckas bli godkänd..
det är den där lilla detaljen att den ska vara vetenskaplig som gör att allt skiter sig

inte min starka sida, inte min sida alls  -allt ska ju vara så rätt och komplicerat,,

nä nu är jag i stort behov av ett sommar lov, orkar inte tänka en sekund till
och har varken lust eller ro att ansträna mig att göra något vettigt,

halv 6 ska jag fara å träffa diana sen och se vad hon har gjort och har att säga
efter det väntar mys midda med cissi :) kycklinsalad
och sen grays =D  

På lörda ska ja fara å treffa dessa små kryp...



och några till =D ska på morbrors 60 ås kalas

 


Kommentarer
Lina säger:

Du ska ju få träffa mig också:D glöm inte halsbandet!

2010-05-26 | 16:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback