inte långt kvar..

nu är det inte långt kvar tills man får sitta med ett litet kusin barn i famen =)
åååå vad jag längtar =p

synd bara att dom bor så långt bort, eller långt och långt,
synd att de inte bor så att man har vägarna fröbi jämt =D

var och hälsade på jennies lilla bäbis hund i går ocskå
riktigt söt faktiskt. och jag har även bestämt mig för att inte vara rädd för den
och hitils går det faktiskt bra =D

(har bilder på hunden på kameran som ligger i  min jacka i cissis hall...
måste hemta hem den, så att jag kan packa ner den)

nä nu måste jag sova
ska inviga min nya pajamas inatt =P
god natt




 

 

 


Kommentarer
Anonym säger:

så det blev en sån ändå? ;) Söt

2010-05-13 | 19:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback