hemma

Kom hem söndagmorogn:)
och på eftermiddagen bagav jag mig till matfors
 för att få mysa med mitt nya lilla kusin barn Stina =)



super söt :)
fruktansvärt sugen blir man...


nu tills på torsdag ska jag, cissi och manne vakta chefens villa på ön
skulle lätt flytta in där direkt om jag fick chansen =D
nära å bra till båda jobbet och min kära klasskamrat, så denna vecka passar perfekt! ;)


läste en skit bra (hemsk, tragisk) bok nu när jag var i turkiet kunde inte sluta läsa, en verklighets baserad.
 - handlar om en foster mamma som får ett barn som blivit sexuellt utnyttjat av alla i sin närhet.
en flicka som inte vet något annat, och tror att det är så alla har det..
så jävla sjukt!!!

Skadad heter den. Aabsolut läsvärd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback