söndag...

japp då har det gått ännu en vecka..
och jag har varit ledig i helgen .. så sköööönt =)

i onsdags på skrisko disko, vart det varken disko eller skridskor
men det gjorde ingenting, vi lekte och hade roligt ändå =D

i torsdags var jag på stan och bisrta med melinda och fyndade massa, bland annat ett par skit snygga sommar skor.


I fredags hade jag cissi och alnö fredagsmys inför lördag som bestod av angling
det var ingen dålig standard på fredagsmys heller ,, detta måste göras om =)


i går hade jag också skit kult, och tro det eller ej men napp fick vi också ;)

(den 15 maj far jag med min mamma, pappa, farmor, farfar och lille bror utomlands, super mysigt ska de bli )



     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback