lördag

sådär jag, då har man äte durschat och äte frukost

ska srtax bege mig för att träffa min kära arbetskamrat, som redan börjat jobba =)

igår var jag på birsta för att inhandla lite till nästa helg, men gick inte så bra som jag hoppats på
får fixa det till veckan... efter det for vi till manne och såg på film
det blev flickan som lekte med elden. riktigt bra, den med.

 pratade med jennie i morse ocskå, det var ett gäng som hade gett sig på manges gäng i går
på max tro jag det var. de hade åkt på några smällar och en av dem hade börjat spytt så de
var tvungna att åka in på sjukhuset. men grabbarna är i alla fall polisanmälda nu..
vilka sjuka människor det finns altså.. ge sig på dem som är flera år mindre? troligast för de är de ändå de klarar av. tragikt att det är det ända man kan komma på att göra.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback