lödag




så var de lördag,
den ska jag tillbringa uppe i indal, ska vara barnvakt och så ska jennie komma förbi
vi måste planera lite inför tisdagens skidkole start =)

har hört rykten om att barne har fått nya skidor och ska köra om mig ;)




nu kära läsare ska vi reda ut lite saker =D



 1. vad gör du om man hittar värdens snyggaste kille, men inte får någon respons?

1. kör gärnet ändå troligast skiter de sig och så har man skrämt bort honom!

2. lägger ner dirr! och gör allt för att glömma de hela

3. ger de lite tid och ser vart de bär. (tråkigt) troligast ingenstans



2. vad gör du om man faller för en kille som är upptagen?

1. går och dränker sig

2. lägger ner dirr! och gör allt för att glömma de hela

3. kör hårt, och visa att han valt fel brud.. kan gå åt skogen, å då var även vänsakpen över



3. vad gör du om man hittar en kanon kille som är kommpis med ditt senaste ragg ?

1. man ger de en chans.. kan vara svårt för man får kasnke inngen ärlig chans av killen!

2. lägger ner dirr! och gör allt för att glömma de hela

3.  tar nya tag å skiter i dem båda och skaffar en tredje.. kan vara svårt när killen är sjukt snygg å passar i blå arbets brallor ;)




 - det är konstigt hur det kan vara så svårt att släppa någon och så lätt att bli intresserad?
och hur man överhuvud taget kan bli intresserad av någon som man knappt eller inte känner?


eller blir man inte intresserad igentligen utan bara i behov av att ha någon!


Kommentarer
Cicci säger:

Svar på frågor:

Fråga 1. Skulle välja det sista alternativet, en sida är redan upplagd på bordet så nu krävs finliret.. någon chans finns det, det är inte över än :D



Fråga 2. Definitivt alternativ 3. Göra det snyggt och lätt så visar man snabbt vart skåpet ska stå. Vänskapen har man nog av ändå ;D



Fråga 3. Jag skulle vilja säga alternativ 1, men det känns som att alternativ 3 är mer aktuellt i detta läge. och då stryker jag under "en ärlig chans"



Tack för mig och för övrigt skulle jag vilja säga att detta inlägg var ett av de bästa jag sett.. så all heder till dig nils.. Hejsålänge

2010-01-16 | 15:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback