nu jäklar =D

I dag när jag kom hem från dagis (där jag stor trivs =P )
for jag och cissi ut på våran första skotertur
skotern var väll inte precis på sitt bästa humör, men de va vi
kan inte vara annat en sådan fin dag och när oboyen är med ;)

och sen när pappa kom hem så tro det eller ej så har han med sig den vita vägg färgen jag ska få =D
jag for fort som attan upp på mitt rum och flyttade ut alla mina möbler till tv:rummet

jag har även tjuv startat med att riva tapeter så nu väntar jag bara på att få tag i fredrik och be om hjälp =D

de är väll bara att hoppas att han kan innom en snar framtid, men jag håller med bror =D ser riktigt mysigt ut att sova i tv rummet. jag har GANSKA dåligt tålamod, så jag hoppas vi blir klar snart =D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback