Alla hjärtans dag

vilken dag!!!
klart man kan ummärksamma varandra
 men jag måste säga att jag tycker de gått till överdrift!

Jag ska i alla fall tillbringa resten av alla hjärtans dag med min familj,
vi ska ha gäster på middag och fira far i efterskott =)


För min del har helgen varit lugn och skön
 och jag skulle inte velat haft de på nå annat vis =)

Igår var jag å cissi på picknick ute på spikarna
gäller att ta vara på de fina dagar man får



















Igår pluggade jag och sedan jobbade jag, efter de begav vi oss till manne för att se på film
såg lite på melodifestuvalen också, men dom är ju så värdelösa..

I morse innan jag skulle jobba vart jag väckt av sara med gelehjärtan, mysigt =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback