söndag

söndag och pous i beck så tar å skriver ett inlägg

glömde skriva att i fredags ringde jag och cissi ambulansen, hittatde en man på vägen (köpmangatan)
då var det bara att  hoppa ur bilen ocg rycka in!
det är ingen hitt att vara svärt klädd och ligga på vägen mitt i natten, kunde ha slutat riktigt illa


igår var jag med cissi och madde
vi startade ilag,
åt på var sitt håll
och slutade ilag,
 här håller vi ihop minstsagt

madde ringde och bokaden en limosin en timma, så de var bara att hänga med
ännu en sak att bock av från min att göra innan jag dör lista!

kommer kasnke nån bild, om det finns någon vettig



här har jag bestält en julklapp ocskå

de tycker jag ni andra också ska göra :P
det är min kära tremänning som fixar dessa

gå in på :
http://florafie.blogspot.com/search/label/smycken%20till%20salu




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback