semester :D

I måndags begav jag mig på semester med min mor å far:D
Vi har hittils bott på Orbadens camping med har nu flyttat vårt bo till Hudik

 Badplatserna har varit grym, så skulle lätt kunna besöka båda campingarna igen :)
Jag har de senaster dagarna varit in på sjukt många inredningsbutiker. och hittat hur mycket som hällst!!!!
men bara handlat två krokar och dopprresent till lill skruttan :)

min mamma har däremot slagit till på stort och köpt en bil ;)

Idag for familjen anderssons hem som tidigare gjort oss sälskap,
 men i morgon kommer de nytt folk:D
pappa och några till ska spela golf i helgen så vi får se vad jag å mamma hittar på :)

jag äter gott, sover gott och gör pecis inegnting, och jag älskar det! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback