onsdag. även melindas fördelsedag - grattis





inatt har jag och jennie å elin varit båtvakter =)


det skulle jag lätt kunna göra om!
 fast inte om jag skulle ha jobbat i dag, då hade jag varit död på jobbet

tur att man inte måste plugga i dag, för de gjorde jag å elin undan i natt..

- tack elin ;)

igår morde singde klockan tidigt å då var de bara å klova upp å gå ut å köra
jennie farmför å ja å cissi bakpå ;)
hua va bra det går!!!!, men i dag blir de till å vila


nu ska jag snart ta å göra lite kycklingröra till men kära studiegrupp
tror att de alla behöver bli lite upppiggade =D










- "vi är inte som alla andra                                                                         
          vi är bättre än alla andra"
                                         


Kommentarer
melinda säger:

tack så mycket ;D kom förbi och fika nån dag tycker jag ;)

2009-09-09 | 18:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback