måndag

nu är helgen över
men allvaret börjar inte riktigt än, har inge böcker 
ska fixa det i morgon..

så därför tog jag å elin och for till jennie å tränade vårat nya lilla projekt
 det gick kanon ;)

I lördags när jag å cissi var där å körde kom vi på att
det skulle ju vara en rolig sak att göra.

"träna upp en häst så att den kan börja tävla"

nu har vi lagt upp lite taktik men vi får se hur det går framöver...


förutom det projektet har jag planerat att:


                 *  fara till stokholm en helg med cissi och bo hos iza
 
*  fara till ullared men jennie cissi å elin 
                               
                                *   fara till vemdalen på nyår med cissi catta madde å alnö =D

*  hälsa på kusin  lina i norrköping         

* ha skid skola uppe i indal för de små   


Kommentarer
Lina säger:

Haha det var inte precis billiga saker du har planerat:P När kommer ni till mig då?

2009-09-07 | 17:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback