1 november

tiden bara rusar iväg..

jag hatar och älskar de på samma gång
jag vill bli färdigutbildad
och vara liten och stor å flytta på samma gång..

urch....

en av mina kärra vänner tänker otroligt mycket..
och jag känner igen mig precis
har nog aldrig tänkt så mycket fram och tillbaka som de senaste
1,5 året

hur kan man älska att vara själv lika mycket som man hatar det?

å varför kan ingen bara säga vad man ska tycka å tänka så man slipper göra de själv?



::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


Kommentarer
Madde säger:

Jag vet precis hur du menar!

2009-11-03 | 17:45:47
Bloggadress: http://medeleneohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback