torsdag...



Igår var jag å melinda på birsta å handlade litegran =P
sen for vi in till carro för att sätta i en hårförlägning på melinda =)
bra vart det också =P vilket är väldigt pocitivt =)

haha sen var vi till Lotta å Micke å fika =D
innan var jag till sara å såg på Grays anotymy också ,, å va bra det ´var!!!!

sen skutsade vi in Tilda å Hampus till stan när vi endå skulle hemta cissi
sen bar de av raka vägen till yvonne å gamfolke för att vattna blommer



vet inte riktigt när vi sommnade i går..
man måste ju se på tv å surra också ;)

____________________________________________________

i dag har jag jobbat på sexårs och fritids =D
har jag aldrig gjort tidigare men det var också väldigt roligt =)

har hemmtat min kära kusin i dag också..
nu är hon hemma från Island..
senare ska hon å lill trolle komma hit å sova =D

för tillfället har jag tagit en paus i städandet inför att mor å far ska komma hem..
har tvättat, diskat och skurat en så länge =D

haha lagade mat för första gången sen dom for i dag också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback