Underbart =D


Tentan jag fick tillbaka i går, var fel rättad märkte jag när jag skulle börja gå igenom vad jag missat på:P så nu bli det ingen omtenta:D:D  inte denna gången i alla fall:P

Hel skönt =D 

Nu har jag just vare ute å gåttt med min kärra granne i stället för att ta tag i den =P
Väldigt skönt att komma ut i den friska luften ett tag i dag å...
 
Vi  planerade att Lina ska komma i morgon så att vi kan planera lite inför våran semester =)
betalade in fösta delen i dag också =P





  

      

haha va roligt vi hade tjejer =P

 


Kommentarer
cicci säger:

Vi hade grymt kul och tänkt vad roligt vad vi kommer att ha denna gång! Jag tvivlar inte på att det kommer att årets händelse.. förutom att jag ska ta studenten då.. det är också bra haha

2009-04-16 | 15:22:10
Bloggadress: http://ceciliaaohlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback