Tröttast

Ligger å ser på en väldigt dålig film..vet inte riktigt vad den heter heller.
känns som om jag skulle kunna somna när som hällst. Har vare någonting nu hela tiden i häljen
och tidiga mornar till härnösand i veckan.

Det är skönt att ha saker å göra, man tänker så mycket annars. Men det är jobbigt också.

Var hos Ellen i går på 20 års kalas, det var trevligt =D Träffa lite folk.
 
Jag å cecilia tog de lungt å for hem när alla gick ner på krogen
hede vare roligt det med, men vi hade match i dag,  som vi förlorade,, ovnaligt =)

Det gick inge vidare på bowlingen i fredas heller men vi hade sjukt roligt..
när vi for hem hade Malin röd sprängda ögon för att hon skrattat för mycket.. =P

Jag å mamma for och hälsade på i matfors i går också =P både till moster å mormor å morfar..
´Det var jätte mysigt =) så skönt att bara fara i väg å göra vad man vill... särskilt me mamma =)

     



Kommentarer
Lina säger:

hallå glömmer du mig?:O du hälsade väl på mig också hoppas jag;)

2009-03-29 | 22:33:33
Bloggadress: http://hogberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback