Tenta nummer 2...


Jag hade min andra tenta i morse..
Jag klarade inte den förra så har omtenta på den om nån vecka.
Så jag hade hoppats att den här skulle gå bra så att jag inte blir allt för långt efter =P

Jag svarade på så gått som allt även om mycket var ren chansning:D
men jag skulle tro att det gick åt skogen! för jag tyckte att den förra gick mycket bättre
och den gick ju som den gick =P 
men men .... de löser sig alltid

För förskolelärare ska jag bli =D så är det bara...

 
Hade inte tänkt att börja plugga till omtentan förens i morgon så i kväll är jag ledig, fönderar på att ringa min galne granne å höra om vi ska hitta på något.. =)

                            




 


Kommentarer
Anonym säger:

Du och jag Sara. Det är du och jag som gäller!

2009-04-16 | 15:17:05
Bloggadress: http://ceciliaaohlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback