Dumt!!

Fick tillbaka tentan i dag, jag hade tittat fel sist jag hade inte bara 8 poäng utan 12,, så jag var bara ett poäng från att slippa göra om allt,, känns väldigt onödigt att behöva offra nån vecka nu till det,, har annat jag måste göra.. men de e sånt man får ta.. lär ju vara lättra nu endå när jag gjort det en gång redan =)  

Innan jag började fick jag höra att det skulle vara väldigt svårt, men än så länge kan jag inte säga att jag tycker det så, jag väntar på att det värsta ska börja =P

 I kväll har vi träning också, bruka vara skönt på tisdagar för vi brukar inte bara så många då =D fast vi är kasnke inte så många i vanliga fall heller... 

Nu ska jag gå och laga mat till lilla herr nillson och pappa....

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback