semester =D

just nu ligger jag i husvagnen i dalarna på siljans camping

underbart!!!


idag har jag åkt bil, badat å solat =) =)

__________________________________________________

I söndags var vi på bio och såg baksmällan
den var faktist väldigt rolig

sedan bar vi av till matfors
där lade sig jag lina å cissi å myste å sov i bädsoffan =P

på måndagen hälsade vi på mina kära mor föräldrar
sedan drog vi vidare till söderhamn och spelade bilbingo =D

en vints fick vi med oss hem också ;)

vi stannade och sov där hos en av mina kusiner
på tisdagen for vi runt och häsade på mina andra kusiner
och kusinbarn som också bor där
väldigt mysigt =)

haha vart väldigt mycke fikande
inte nog med det

elin fyllde också år =D

 så på kvällen for vi dit å fikade en sista gång innna
vi for jag hem å pakade det sitsta inför resan =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback