söndag!!

Det är så skönt på söndagar att veta att man avklarat en vecka till. jobbigt att man närmar sig tentan man inte ha någon koll på men man kommer närmare och närmare sommaren =)

Dom senaste dagarna har jag nästan bara myst me nära å kära.. I torsdags for jag till matfors och sov hos Lina men var också och hälsade på mormor och morfar.. mormors enäggstvillingsysters kar dog på fredan så dom var väldigt ledssna,,:(  försöker att vara så mycket som möjligt med alla gammlingar jag har, vill inte tappa dom och är glad för varje dag jag får..   

  angel-1.gif angel image by abcedertree     



På fredagen följde Lina med mig hem till kovland å senare var vi på bio med cecilia och såg en shopaholics bekännelse.  Den var faktiskt ganska bra =) bättre en förvänntat..  



I går var vi på basar i missionshuset =) jag å cicci hittade massa fynd till sommarstugan =P där var även alla andra bybor =D inklusive farmor å farfar =)  som dom ska jag också bli när jag bli stor =D  ofta när man kommer värkar dom ha så himla roligt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback