måndag :D

En ny vecka med nya möjligheter =)
va pigg man blir när solen skiner så härligt ute å snön bara smälter bort ...=P
jag känner att de bara kliar i fingrarna på mig =P jag vill göra nått
inte bara sitta å läsa å skriva..

I dag har jag jobbat å sedan vare til Diana och pluggat
haha kände mig inte ett dugg smartare när jag for hem men mycket lungnare..

På onsdag har jag tänkt fara till härnösand och hämta min tenta som jag körde på
och ta med mig gamm folket på en utflyckt till dollarstore =P

kasnke man kan finna några fynd till bjärsönd =D
jag Jennie och Elin har tänkt att tage tag i sommarstgan å fixa lite mys faktorer..
haha älsakar att pyssla med sånt =P

haha i dag fick jag höra att jag var lik Jill Johnsson.. haha fråga mig inte varför =P

haha men apropå henne så har hon ju en sjukt bra röst =D


Kommentarer
Anonym säger:

Alla tänkbara fynd är bra fynd! Grejjar de där vi.. =)

2009-04-21 | 21:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback