hmm...

I dag fick jag hem min tenta..

men jag fattar inte riktigt !?!
de står att jag ska ha tio poäng på läroplans teori delen
men jag får inte till det..
ska kolla upp det, troligast i morgon.. 
haha man kan ju hoppas att de åter igen har räknat fel 
men de vort ju konstigt.. 
__________________________________________________________________

nu sitter jag och tar en paos i läsandet..
i veckan blir det hårdkörning =P

men de är de värt för nästa veckan har jag inne vecka å då
bruker de inte finnas något att göra å sen bär de av på lördagen =P

jippi =P =D



fick höra av cissi att madde å alnö inte ska med.. trist..

303316ayh96yu46t.jpg heart -hand image by felizati_02_photos





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback