härligt =P


I dag ringde dom från skolan å sa att de strulat till det och jag klarat min tenta =P
underbart =P

man kan nu säga att de räknat fel på 100 % av mina tentor ;) 

för övrigt har jag läst i dag..
 var till alnön i morse och träffade studie gruppen
väldigt skönt =P byta lite kunskap ;)

senare for jag å lina till birsta city
haha där fanns de mycket att välja mellan =P
ovlanligt =P

haha vi fyndade på ganska bra båda två


Svart kofta Ålens             Vit tröjja Gina trocot

   
Grå mys flees Stadium        Blå jacka Vero Moda
 

I bil sterion spelades






Nu ska ja å mamma ta en promenad =)

höres =P

Kommentarer
Anonym säger:

haha du ´r juh rolig duu!! hoppas du tog i min storlek ðhh dð sð ja kan komma ðh lðna lite:P:P hehe

faan vad kul vi ska ha det dð jag kommer hem ðh jag ska gæra en macka som vete duga till dig med mmm:D pæss pæss

2009-04-29 | 21:18:37
Sara säger:

Grattis gumman!!! Nu kan du njuta i helgen av att ha klarat tentan! Super bra jobbat!!! Kram

2009-04-30 | 09:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback