Dagen efter lördag..

söndag..
I går var det tre veckor tills planer lyffter =P

Tre veckor..
Tre veckor är inte mycket alls 
men det finns hur mycket som hälst som ska vara gjort innan vi far =P
å ännu mer saker finns de som jag vill göra men tiden räcker inte riktigt till... 

längtar tills skolan är slut å man får jobba och komma hem å vara färdig.. för tillfället
hänger allt man inte hunnit gjort med en överallt...

men det kommer nog att gå fort =) har ju nästan redan läst ett halvår..

Har suttit och kollat på bilder sen nian och studenten nu.. sjukt roligt
 vi har lyckats haft ;) 

vi förlorade matchen i dag också... 4-1 tror jag närmare bestämmt att det vart..
haha det var lika tills ca: 8 min kvar.. men men tur de bara var en 
tränings match.. inte för att jag tror att de kommer gå så himla mycket bättre
 om det är en serie match.

men vem vet kovland kommer kanske att överaska i år!!

nu tror jag att jag ska ta å gå ett varv runt byn innan jag kryper ner till sängs framför tv:n =P  











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback