ååå nu vill jag fara

nu orkar jag inte vara hemma längre.. nu vill jag att den här tentan ska vara gjord och att det blir den 9 maj!!!
jag fattar ingenting...
och orkar ännu mindre!

Har hållt på med en sammanfattning nu sen jag vaknade,, 
allt bara jävlas å ingenting sparas
jag gör om och det försvinner

nu skiter jag i det här å läser det jag fick av Emma i stället
sen ger jag upp!!!!

Bara all praktik är över å tentan är skriven så är lärdagen snart här..
det är skönt att ha någon att se fram emot
men just nu känns de tungt...


  


Kommentarer
din älskade granne säger:

snart är dagen där.. det är inte alls långt kvar nu å snart sitter vi på flygplatsen och väntar på att kliva ombord =D Håll ut min vän.. vad ska vi göra ikväll? haha

2009-04-16 | 15:39:25
Bloggadress: http://ceciliaaohlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback